Sesi Mengenali Ahli Blogger

Assalamualaikum.

Dapat tag dari blogger umie. Terima kasih tag. Sesi mengenali ahli blogger, haaaaa, menarik tak? Berbeza dari segmen-segmen sebelum ni.



Syarat-syarat kena baca dekat bawah :

1. Buat satu entri " Sesi Mengenali Ahli Blogger " dan impian anda terhadap blog anda.
2. Buat biodata anda sikit dalam entri tersebut.
3. Ajak ahli blogger lain untuk join.
4. Dalam entri mesti diisi nombor telefon * ikut pada diri nak letak atau tidak*, laman sosial yang korang ada ( Instagram , Twitter dan Facebook )
( Nombor telefon email pun boleh , mana tahu group whatsApp nanti ditubuhkan )

=========================================================================

IMPIAN TERHADAP BLOG :

Harapnya blog ni melebih pageview yang aku expect dan ramai mengenali dan mendapat pelbagai informasi dari blog yang tak seberapa ini. Kalau nak jadi macam cik epal, nisa kay, maria elena tu, aku harap suatu hari nanti terjadi tapi macam harapan je. kahkahkah. Nevermind, aku akan usaha juga.

BIODATA DIRI :

Nama dan umur boleh tengok dekat profil tu. Muka tak nak tunjuk sebab tak segojes hanis zalikha. hahaha. Ada 4 beradik, 3 lelaki ( 2 abang lelaki dan 1 adik lelaki ) dan aku seorang sahaja yang bakal cari pemilik tulang rusuk nanti. Selalunya kalau pergi raya, orang akan ingat aku adik sebab adik lelaki aku jenis tinggi dan besar ( sado tu belum ) dan orang akan ingat aku adik mak aku sebab aku mempunyai faktor yang sama dengan adik aku. Jadi mak aku selalu terasa muda. Ayah aku pun suka dengar mak aku selalu nampak muda. Aku mula blogging sejak 2009 iaitu tahun aku berada di tingkatan 5 dan masa itu blog ini dipenuhi dengan cintan-cintun yang tidak matang contentnya. Lepas tu aku pun merantau banyak tempat, blog ini pula dah tergendala kejap. haha. kbye

RANDOM TAG :

1) http://lulu-litlit.blogspot.my/
2) http://jnjikita.blogspot.my/
3) http://fiqadira.blogspot.my/


KALAU NAK MENGURAT ATAU BERKENALAN :

FACEBOOK : alya chan
TWITTER : _nnamii_
INSTA 1 : nalmr.co
INSTA 2 : alya_chan
ASK.FM : nalmr



You Might Also Like

2 comment

Terima kasih :)

728 x 90