Siapa Suka Makan McDonald Sila Baca

Assalamualaikum.





Minat aku terhadap McD dah berkurang sejak-sejak dok boikot dari dulu. Dah lama la juga aku tak makan McD, kalau orang ajak pun aku minta pergi makan lain. Lepas itu pula, banyak juga heboh tentang McD itu la, ini la, so aku rasa better aku tak makan. Tapi kalau nak cakap memang sedap makanan McD ni, dah la cepat service dorang lepas itu murah la juga. Kalau makan memang kenyang sebab kalau beli set dapat burger, fries dengan air.

Tapi korang tengok la kandungan kalori dia berapa, lepas dah tengok kalori, korang yang jenis jaga badan (macam aku) kena usaha jogging bagai. Dekat bawah ni panduan berapa kilometer korang kena lari untuk buang kalori. Bukan setakat McD sahaja, makanan lain pun sama okey!


















You Might Also Like

1 comment

Terima kasih :)

728 x 90